Post

Visualizzazione dei post da gennaio 12, 2015

Chris Holtmann

Immagine
Brandon Miller’s first task as a head coach was replacing himself as an assistant coach. He made an immediate splash by naming Gardner-Webb head coach Chris Holtmann to the position on July 16, 2013. 
Holtmann served as head coach at Gardner-Webb for three seasons (2010-13), leading the North Carolina school through a successful rebuilding effort. He took the Runnin’ Bulldogs from eight wins in 2009-10 to a school Division I record 21 victories and a berth in the CollegeInsider.com postseason tournament in his last year. Gardner-Webb won ten of its final 11 games in 2012-13 and finished a game out of first place in the Big South Conference. For his efforts, Holtmann was named Big South Conference Coach of the Year and NABC District 3 Coach of the Year.
Holtmann has earned a reputation as a strong recruiter. During his career, he’s recruited seven all- conference players, one Rookie of the Year, one conference Player of the Year, one Division I All-American and one first team Academic A…

MODENA, "EL DIABLO" GRANOCHE PER TORNARE IN PARADISO

Il diavolo è tornato. Anzi, "el Diablo" per l'esattezza. Si perché l'attaccante uruguayano del Modena di nome fa Pablo Mariano Granoche Louro ma per tutti il soprannome basta e avanza. Un soprannome chiaro ma indimenticabile sia per i suoi tifosi sia, loro malgrado, per i supporter avversari. 
Dopo il boom del 2007/08 quando, indossando la maglia della Triestina, si presentò al calcio italiano con 24 reti in 38 partite, sono passate sette stagioni in cui l'uruguagio ha girato l'Italia cercando di ritrovare la verve del giocatore decisivo nonostante non abbia mai messo da parte il vizio del gol. Ma da uno come lui tutti si aspettano tanto. Così non sono bastate le 4 segnature in A col Chievo per garantirgli il posto nella massima Serie perciò è ripartito dalla B, prima a Varese e poi a Cesena, passando per Padova. Ma in nessuna di queste piazze il bomber è riuscito a dimostrare tutto il suo valore. Nelle ultime due stagioni però qualcosa è cambiato. 
A Modena…